Müügipersonali treeningprogramm (B2B)

muugiprobleem

 

Miks oma müügimeeskonda treenida?

Igal tipptasemel mängida soovival meeskonnal on peatreener ja rida abitreenereid. Igal neist oma roll ja oma vastutusala. Kui tahad tippu jõuda ja seal püsida, siis pead paratamatult ka vormis olema ja uusi oskusi omandama.

Nii on see ka tippu pürgivas müügiorganisatsioonis. Ettevõttes on peatreeneri rollis tegevjuht, kes oma meeskonna tugevusi-nõrkusi parimal moel tunneb ja kui ta ise ei jõua või ei oska, siis leiab ta vajadusel oma müügimeeskonnale ka nn abitreenerid.
 

Millest koosneb müügimeeskonna treeningprogramm?

1. Ettevalmistav hindamisintervjuu osalejate ja nende otsese juhiga

2. Teooria- ja treeningumoodulite läbiviimine (2×4 või 4×2 tundi kuus) järgmistel alamteemadel:

  • müügitöö roll ettevõtte tulemuse saavutamises;
  • müügiesindaja eesmärgid, töörollid-ja ülesanded;
  • müügiesindaja tulemuslikkuse hindamise kriteeriumid;
  • müügiesindaja töö oma kliendibaasi planeerimisel;
  • müügiesindaja töö müügivestlustel-ja läbirääkimistel;
  • küsitlustehnikad kliendi olukorra kaardistamisel;
  • argumenteerimine ja vastuväidete käsitlusmeetodid;
  • pakkumise koostamine, esitlus ja otsuse saamine.

3. Müügiesindaja 4 kuu individuaalse müügi-ja tegevusplaani koostamine.

4. Müügiesindaja individuaalse tööaruandluse ja analüüsi juurutamine.

5. Müügiesindaja isikliku arenguprogrammi koostamine.

6. Regulaarne tagasiside müüja otsesele juhile ja ettevõtte juhile programmi jooksul.

 

NB! Programm seotakse ettevõtte olemasoleva dokumentatsiooniga.

Programmis saab asendada või lisada teemasid vastavalt ettevõtte ja müügitöö eripärale.

 

Kellele müügipersonali treeningprogramm sobib?

Uued ja/või senise müügialase väljaõppeta ja müügikogemuseta müügiesindajad.

Pika valdkonnakogemusega teenindusspetsialistid, kellelt oodatakse edaspidi rohkem aktiivset müüki.

B2B sihtrühma ja personaalse müügiga tegelevatele müügiesindajatele oma töötulemuse parendamisek.s

 

Investeering müügipersonali treeningprogrammi?

4-kuulise programmi maksumus on alates 400 eurot iga osaleva müügimehe kohta kuus (ei sisalda käibemaksu)

Vajalikke lisatöid (nt müügiplaan, pakkumiste põhjad, argumendipank, vastuväitepank, tasustamismudel, hinnasoodustuste süsteem, sisekord, CRMi kasutamise reeglid jms) saab tellida lisakokkuleppega.

 

Osalejate arv?

Kuni 6-liikmeline müüjate grupp on optimaalseim.

 

Millal alustada?

Mida varem alustada, seda kiiremini alustab investeering enda tagasiteenimist.

 

Kuidas müügipersonali treeningprogrammi registreeruda?

Saada e-kiri tanel(at)pahkel.ee või helista Tanel Tammemäele 5455 0500.

 

Pähkel OÜ      |      e-kiri: pahkel@pahkel.ee      |      tel +372 50 76 729      |      Privaatsusinfo

Privaat Disain