19. jaanuar -

Nimi rikub meest?

Seekord töökuulutuse kirjutamisest. Viimaste aastate jooksul on Eestis otsitud müügilõvi, müügitiigrit, müügihaid, müügikunstnikku, turundushaldjat, müügihaldjat, turundushaid, müügihunti, digilõvi, koodininjat, müügininjat, koodivõlurit, turundusvõlurit jne.
Huvitav, mis sellise inimese visiitkaardile kirjutatakse? Või kuidas too end hiljem klientidele tutvustab? Tere, mina olen Teie müügikunstnik Mart?

Ma saan aru, et töökuulutuste tulvas on vaja silma jääda ja eristuda, aga kuues ettevõte, kes müügihunti otsib, ei üllata enam millegagi. Kui digilõvil peab kirjelduse järgi olema tekstide kirjutamine veres, lisaks peab omama projektijuhtimise oskusi, siis võiks sellise võrdluste või metafooride teele läinud kuulutus jätkuda vähemalt pisutki stiilipuhtamalt. Mis sellel kõigel siis lõviga pistmist on?
Lisaks peab ettevõte peab olema ikka päris kindel, et see haldjate ja võlurite teema tõmbab ligi just selliseid töötajaid, keda tal vaja on.

Ja veel – kas sellega ei saada selline ettevõte turule signaali, et tema majas lihtsat ja tõsist müügimehe või müügiesindaja tööd tegelikult ei väärtustata? Või ainus viis, kuidas seda väärtustatakse, on mingi looma- või muu nime külge pookimine? Tundub, et nimi võib siis küll meest rikkuda.
Issanda loomaaed olevat suur. Kas need kõik aga ühes ettevõttes peavad töötama…?

Kirjutas Kristel Tammemäe

Kui meeldis, siis jaga seda postitust sõbraga!

Saada e-posti teel   Share

Jälgi meid ka:

Facebook RSS

Kommenteeri

Nimi E-post
Kommentaar

Pähkel OÜ      |      e-kiri: pahkel[at]pahkel.ee      |      tel +372 50 76 729      |      Privaatsusinfo

Privaat Disain