Infokirjad


16. mai -

Tunnuslause, reklaamlause, slogan – heal lapsel mitu nime?

Tunnuslause, slogan, ärilause, juhtlause, reklaamlause, deviis, moto – hea lapsel mitu nime? Mis see on ja kas väikeettevõttel peaks ka see olema? Kindlasti tead selliseid tunnuslauseid: Nokia – „Connecting People“ Nike – „Just Do It“ L’Oreal – „Beacuse you’re worth it“ Inglise keeles võite kohata mõisteid „tagline“ ja „slogan“. Kuigi need on peaaegu sünonüümid, siis... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


25. apr -

Müügiesindaja igapäevatöö – müügitegevused

  Firma müügiesindajate  kõrgeimaks eesmärgiks, hoolimata kasutatavast müügimeetodist, on saada kliendilt nõusolek sellise pakkumise tegemiseks, mis ka aktsepteeritakse – st toimub müük. Müügiesindaja igapäevased müügitegevused võib jagada klassikalise müügimudeli järgi 6 etappi. Neid tegevusi võib võrrelda trepiga. 1.astmel alustad kliendiinfo kogumisest ja lõpetad 6. astmel müügilepingu allkirjastamisega.   Müügitulemus sõltub kolmest faktorist: mida tehakse, kui... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Tanel Tammemäe


12. apr -

Kas garantii garanteerib müügi? Raha tagasi garantiist ja muust

                    Inimesed väärtustavad firmat või toodet rohkem, kui sellega kaasneb garantii. Kuid garantiilubadus on inimeste silmis vaid niisama tugev nagu on firma, mitte vastupidi. Kui firma on usaldusväärne, siis usuvad inimesed ka selle garantiilubadust. Kuid kui firma ise (toode, teenus) näib kahtlane, siis garantii andmine iseenesest... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


28. märts -

Koera sabast, pakkumusest ja pakkumisest.

Kui potentsiaalne klient pöördub Sinu poole pakkumise saamiseks, siis oled Sa ilmselt midagi õigesti teinud! Palju õnne! Oli see siis hea turunduskampaania, müüva kodulehe või õnnestunult alanud müügiprotsessi tulemus, aga klient on astunud järgmise sammu. Paraku suhtuvad paljud ettevõtjad pakkumise tegemisse vaid kui koera sabasse, üle mille hüppamine on käkitegu. Paraku pole asi nii lihtne.... Loe lähemalt »

2 kommentaari »

Kirjutas Kristel Tammemäe


08. märts -

Naisteni, naistena, naisteta, naistega! Turunduse vaatevinklist, loomulikult!

    Seekordne Turunduspähkel on ajendatud tänasest naistepäevast ning mõnest faktist, millele ma internetis juhuslikult peale sattusin. Neid lugedes jäin ma mõtlema – kui sageli ma Eestis märkan turunduskampaaniaid, mis on suunatud naistele (ma ei mõtle tüüpilisi pesupulbri-, riiete- või kosmeetikareklaame). OK, eelmisel nädalal mobiilireklaami nägin. Ja mõni aeg tagasi paari spordisaalikampaaniat.  Aga autoremondi- või... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


22. veebr -

30 põhjust, miks inimesed Su toodet ei osta. Ja hinnast mitte sõnagi!

Sa pole neile öelnud, milleks see hea on või nad pole sellest aru saanud Nende jaoks on sel hetkel tähtsam osta midagi muud See ei aita neil oma probleeme lahendada Keegi pole öelnud, et nad peaksid seda kasutama Nad tegelikult ei tea, mida nad tahavad Nad ei tunne kedagi, kes seda kasutaks Ükski pereliige, kolleeg... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


08. veebr -

Messiturundus – see on imelihtne?

Messiturundus – kaagutamisest, muna munemisest ja muust Tuletage meelde oma viimast messikülastust. Hirmus lärm, kaagutamist kui palju, igasugu värvi sulelisi ja karvaseid, mõni oma ja mõni võõraste sulgedega ja mõni ehtne “kanapea” ka. Kui paljud eksponentidest aga selle kaagutamise juurde suudavad korraliku  muna muneda? Mulle tundub, et kõikidest turundusvõtetest kõige halvemini oskavad väikeettevõtted  planeerida messidel... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


25. jaan -

Kuidas kirjutada Google AdWordsi reklaame?

Just nimelt – kirjutada Google AdWordsi tekste! GoogleAdWordsi kasutamise, seadistamise jms kohta on veebis palju õpetusi. Kuidas aga koostada neid lühikesi ja kindla tähemärkide arvuga tekste?* * Kirjutasin selle postituse 2012. aasta alguses, kui AdWords võimaldas praktiliselt teha vaid tekstireklaame. Pilt- ja videoreklaamid, dünaamilised saidilingid ja re-targeting jms oli siis alles tulemas. Seetõttu võd alustuseks... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


11. jaan -

Müügieesmärgid – kas ilma ei saaks?

Müügieesmärkide seadmine – on see vajalik? Müügiinimesed suhtuvad sageli müügianalüüsi stiilis „mis siin analüüsida, tuleb end kiiresti liigutada!“. Ühest küljest õige – joosta tuleb kindlasti, võimaluse korral ka kiirelt, aga ka õige suund on väga oluline! Muidu tuleb pika jooksmise järel tõdeda, et oled valesse kohta jõudnud. Vales suunas müümine tähendab sageli ühekordselt ostvaid kliente,... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Tanel Tammemäe


28. dets -

Turundusmõtteid aastavahetusel

Aastavahetuse aeg kutsub inimestes tihti esile vastupandamatu soovi meenutada hea (või ka halva) sõnaga lahkuvat aastat ja uudishimutseda eesoleva suhtes. Ehk siis pisut targutada, filosofeerida või ennustusi teha.   2011. aasta tegija – sotsiaalmeedia Kui 2010. aasta oli paljudele ettevõtetele lihtsalt Facebooki proovimise aasta, siis 2011 läks asi palju tõsisemaks. Eestis on sotsiaalmeediasse (põhiliselt siis... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


14. dets -

Turundusplaan lihtsaks!

Küsides aasta lõpus väikeettevõtete juhtide käest, et kas järgmise aasta turundusplaan on valmis, saab tavaliselt vastuseks ühe järgmistest väidetest: 1) turundusplaani pole vaja, „…eks me aasta jooksul võib olla midagi teeme“ 2) turunduse jaoks ei ole nagunii palju raha, milleks siis plaan? 3) toode on nii hea, et ei vajagi turundust 4) ei oska turundusplaani... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


16. nov -

10 sammu reklaamikampaania planeerimisel

    Eelmises postituses vaatasime erinevaid võimalusi 1000-eurose reklaamieelarve jaotamiseks: reklaam raadios, teles, internetis, trükireklaam, otsepostitus, välireklaam. Seekord räägime põhimõtetest, millega väikeettevõte oma reklaamitegevuse planeerimisel kindlasti arvestama peab. 1. Mis on reklaami eesmärk? Miks Sa teed reklaami? Soovid Sa oma toote läbimüüki tõsta või informeerida turgu uuest tootest? Meenutada tarbijatele, et toode X on endiselt... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


02. nov -

Mida teha 1000eurose reklaamieelarvega?

Olen aeg-ajalt kuulnud arvamust, et kogu turundustegevuse (sh reklaamid) võiks Facebooki üle viia, saaks muudest jamadest lahti. Kui muude jamade all peetakse silmas neid kliente, kes põhimõtteliselt ei taha FB kontot ja seal igapäevaselt istuda või mujal internetis bänneritel klõpsida, siis küll. Facebook pole halb reklaamikanal. Kuid juba vanarahvas soovitas kõiki mune ühte korvi mitte... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


19. okt -

Nišiturunduse poolt ja vastu.

Väide: Nišiturundus ei tasu ära! Eesti pesukausisuurusel turul pole võimalik tõeliselt eduka nišitootega lagedale tulla, kuna seda turgu veelgi väiksemateks osadeks jagades ei ela ära. Ja kui minu ettevõtte toode sobib paljudele, siis piiraksin ma nišiturundusega võimaliku ostjaskonna suurust ja jääksin ilma suurest osast võimalikust turust. Vastuväide: Nišiturundus on võimalik! Eks kõik sõltub ka firma... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


05. okt -

Slaidid, esitlus ja 666 reegel

Slaidid, esitlused ja PowerPoint on paljude arvates suisa saatanast, seostudes aega raiskavate koosolekute või und tekitavate seminaridega. Kuid aeg-ajalt on peaaegu igaühel meist vaja teha mõni esitlus. Halvasti koostatud slaidid ning nigel esitlus võivad nüristada kuulajate vaimuerksuse ja viia nulli igasuguse huvi Sinu toote või firma vastu.   Siin on 10 soovitust parema esitluse koostamiseks.... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


21. sept -

Mis Su toode ka maksab?

Seekord on teemaks hinnakujundus! Millal Sa viimati mõtlesid selle üle, miks Su toote hind on just selline nagu see on? Miks maksab see just niipalju ja mitte rohkem ega vähem? Hind on rahasumma, mida Sa nõuad oma toote/teenuse eest. Kui Su toote hind on liiga madal, kaotad Sa raha. Kui hind on liiga kõrgel, kaotad... Loe lähemalt »

3 kommentaari »

Kirjutas Kristel Tammemäe

« Vanemad infokirjad Uuemad infokirjad »

Pähkel OÜ      |      e-kiri: pahkel[at]pahkel.ee      |      tel +372 50 76 729      |      Privaatsusinfo

Privaat Disain