Infokirjad


27. märts -

Kui suur mõju on pakendil? Ajakiri Tööstus

Ajakiri Tööstus avaldas lühendatud kujul meie postituse “Kui suur mõju on pakendil meie meeltele ja otsustele?” Pikemat versiooni postitusest pealkirjaga “Miks margariin on kollane? Pakendi roll turunduses”  saad aga lugeda siit.Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


30. nov -

B2B müük sotsiaalmeedias

  Lühikokkuvõte 2017.a. oktoobris Äripäeva konverentsi “B2B edulood” presentatsioonist. Kui sul on teema vastu tõsisem huvi, võta meiega ühendust. 1. B2B võimalikkus sotsiaalmeedias. Kuldne näide. Oli 2012. aasta pakaseline lõpp, 2013. aasta algus. Kaubalaevad, mis pidid suunduma Peterburi, kippusid jääolude tõttu hilinema. Üks laevafirma otsustas tekkinud olukorrast oma loo jutustada ja näidata, kuidas nemad sellistes ränkrasketes... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


25. mai -

2 kilo turundust

  Artikkel ilmus 2016. aastal ajakirjas Director. Veel hiljuti oli väikeettevõtjate seas levinud arusaam, et turunduses piisab paarist õiges vahekorras olevast komponendist: paar reklaami trükimeedias, klipp raadios, uus koduleht ning eriti heal juhul veel artikkel ajalehes. Turunduskanalite valik tundus olevat sama lihtne ja loogiline nagu millegi kilokaupa ostmine. Aga millega peab Eesti väikeettevõtja arvestama 2017.... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


25. apr -

2 vaba kohta koolitusel

Maikuu lõpus (kuupäev kinnitamisel) toimub ühe ettevõtte tellimusel väikesele grupile müügijuhtimise koolitus (http://www.pahkel.ee/turunduskoolitus/muugijuhtimise-koolitus/). Nad on meelsasti nõus kahele vabale kohale võtma juurde kaks kursanti Kui sul on kiiresti vaja just sellist müügikoolitust, kirjuta palun tanel[at]pahkel.ee või helista 54 550 500.Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


22. apr -

Otsin AdWordsi spetsialisti!

Kui Sa tead, kuidas otsida klientide jaoks parimaid Google AdWordsi lahendusi ja kui sügaval võivad olla peidus nende Analyticsi probleemid, siis anna endast märku kristel@pahkel.ee.Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


20. märts -

Millised on müügiesindaja tööülesanded?

Kõigi müügitegevuste kõrgeimaks eesmärgiks on saada kliendilt nõusolek sellise pakkumise tegemiseks, mis ka otsustamisfaasis aktsepteeritakse. Igapäevased müügitegevused võib jagada klassikalise müügimudeli järgi järgnevalt: 1) kliendibaasiga seotud tegevused (potentsiaalsete ettevõtete ja kontaktisikute valimine, kliendiinfo kogumine, süstematiseerimine ja salvestamine) 2) müügikirjadega seotud tegevused (infovahetuse koostamine ja saatmise ettevalmistamine) 3) müügivestlustega seotud tegevused (vestluste ettevalmistus, läbiviimine ja tagasiside... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Tanel Tammemäe


16. veebr -

Mulasõnadest

Sa oled seltskonnas ja Sinu uued tuttavad küsivad su käest, millega su firma tegeleb. Sa vastad nii: “Me oleme Eesti kapitalil põhinev ehitusfirma, mille eesmärk on pakkuda unikaalseid ja innovatiivseid  ehituslahendusi läbi kõrgetasemelise, usaldusväärse, paindliku ja kliendisõbraliku teenuse ning väljaõppinud personali abil teostada kvaliteetseid allahanketöid.” Sinu vestluspartner: „Ahah!“ Ilmselt jääb jutt sinnapaika ja su vestluspartner... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


13. veebr -

Otsepostituskirjade kirjutamise koolitus

Aprilli alguses (10. või 11. aprillil) on plaanis korraldada otsepostituskirjade kirjutamise koolitus ning ühe grupi juures on praegu veel 3 tühja kohta. Räägime sellest, mis üldse on tekst. Millised on otsepostituskirja või muu turundusteksti eesmärgid ja kuidas neid püstitada? Kuidas  oma kirjaga huvi tekitada? Millised tekstiplokid peaksid edukas kirjas olema? Kuidas mõjutada klienti kirjale reageerima?... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


08. veebr -

Otsime kliendile kujundajat!

Pähkel otsib jälle ühele toredale kliendile kujundajat-koostööpartnerit! Need kujundustööd on selliseid, mida ühel firmal ikka aeg-ajalt vaja läheb – mõni väike bänner, siin-seal kataloogis pildike, tekst või hinnakiri, mõnele müügimaterjalile kavand luua jne. Kui Sa usud, et Sinu tehtavate kujunduste eesmärk on aidata tooteid müüa, Sa jagad disaini ja värvipsühholoogiat ning tead, mida räägivad materjali... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


29. nov -

Kasutusjuhendid – väljasurev nähtus?

Kas te olete võrrelnud materjale, mida jagatakse kliendile enne ostu ja kliendisuhte algust -turundusmaterjalid peale ostu – kasutusjuhendid Läikiv ja kriitpaberil Tihti  koopiapaberil Värviline Must-valge Hästi illustreeritud Illustratsioonid nirud Kerge loetav tekst, sujuv sõnastus Kubiseb tehnilistest terminitest, halb tõlge Lihtne kasutada Ebamugav kasutada Näeb kallis välja Näeb odav välja   Et ahvatleme inimest ostma, kuid... Loe lähemalt »

2 kommentaari »

Kirjutas Kristel Tammemäe


24. okt -

Mis värvi on Sinu firma?

Oled Sa mõelnud, kui paljud asjad või nähtused saavad meie jaoks tähenduse läbi värvi ja kui palju me kasutame värvidega seotud  metafoore ja fraseologisme? Valget lippu lehvitama, punase joonena läbima, rohelist tuld andma, sinine esmaspäev, kollane ajakirjandus, roosad prillid,  hall argipäev, must masendus, must äri, must lammas, must kass või hobune? Ükski ettevõte, olgu ta... Loe lähemalt »

3 kommentaari »

Kirjutas Kristel Tammemäe


19. sept -

Eduka turundamise eeldused

Viimaste aastate jooksul olen suhelnud kümnete ja kümnete väikeettevõtjatega, kes kurdavad, et neil ei jää turunduse tegemiseks aega. Kui ma siis küsin, et millal nad viimase turunduskampaania tegid, saan enamasti vastuseks, et nad isegi ei mäleta seda, igal juhul vähemalt 6 kuud tagasi. Paludes täpsustada, et mis see oli ja kuidas see õnnestus, siis vastatakse... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


19. juuli -

Augustikuus kaks uut müügijuhtimise koolitust

  Augustikuus toimub kaks müügijuhtimise koolitust, üks eesti ja teine vene keeles. Loe edasi siit!Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


19. juuli -

Ostuprotsess ja kas me ostame nüüd teisiti?

Enne, kui Sa oma uue mobiiltelefoni karbist välja võtad või äsja ostetud kleidi selga paned, oled Sa suure tõenäosusega, enese teadmata, läbinud 4-etapilise ostuprotsessi. See algab vajaduse tunnetamisega – Sul on vaja uut telefoni (või uut kleiti). Järgmine etapp seisneb informatsiooni otsimises – millist uut telefonimudelit üldse soetada, milline on nende funktsionaalsus jne. Seejärel kaalud... Loe lähemalt »

2 kommentaari »

Kirjutas Kristel Tammemäe


20. juuni -

Kliendisoovituste teemal

    Üks põhjusi, miks klient Sinu toodet või teenust ei osta, on usalduse puudumine. Ta võib kahelda: toote või teenuse kvaliteedis firma usaldusväärsuses krediitkaardi kasutamise turvalisuses (e-poe puhul) hinna õigsuses, täpsemalt kas seda saab kusagilt odavamalt? kas hinna-väärtuse suhe on paigas? Üks võimalus sellist nö ostueelset ärevust vähendada, on veenda inimesi selles, et ostuotsuse... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe


30. mai -

Pakendi roll turunduses. Miks on margariin kollane?

Kui hüppad pärast tööd läbi toidupoest, pommitatakse sind piltlikult öeldes iga meetri läbimisel sadade pakenditega, igaüks oma sõnumi, pildi ja värvikombinatsiooniga. Lisaks erinevad pakendid ka materjali, tekstuuri, kuju ja suuruse poolest. Kui ükski pakend meid selle sajakonna meetri läbimisel ei kõnetaks, paneks me väga harva ostukorvi mõne uue toote. Seega on pakendil turunduskommunikatsiooni ühe vahendina tarbija... Loe lähemalt »

Kommentaare pole »

Kirjutas Kristel Tammemäe

« Vanemad infokirjad

Pähkel OÜ      |      e-kiri: pahkel@pahkel.ee      |      tel +372 50 76 729      |      Privaatsusinfo

Privaat Disain